خدا................

روی هر پله که باشی
خدا یک پله بالاتر است
نه برای اینکه
خداست
برای اینکه دستت را بگیرد ....
+ نوشته شده در شنبه ششم شهریور ۱۳۹۵ ساعت 18:5 توسط حامد
|

روی هر پله که باشی
خدا یک پله بالاتر است
نه برای اینکه
خداست
برای اینکه دستت را بگیرد ....